nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475109262 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
nr EAN | 4047024812772 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759377024 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759376942 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759408131 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759500125 |
Długość przewodu [mm] | 260 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759963586 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
nr EAN | 5012759544228 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 131 |
nr EAN | 8717613024508 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 111 |
nr EAN | 8717613024553 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ciężar [kg] | 0,016 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379563098 |
nr EAN | 8012510080641 |
Długość przewodu [mm] | 1300 |
Ilość przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
nr EAN | 8012510054291 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050635735 |
Długość [mm] | 59,85 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 06C 905 163 B |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816387725 |
Długość [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 42,0 |
Grubość [mm] | 22,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
dla numeru OE | 06E 905 163 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816443834 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Oznaczenie koloru | jasnoniebieski |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300243666 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300646801 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
nr EAN | 4082300652222 |
nr EAN | 8001063786414 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558570892 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 5903364311100 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ilość przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość przewodu [mm] | 1050 |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326905572 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
nr EAN | 4010326813112 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
nr EAN | 4010326813129 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 1200 |
nr EAN | 4010326939096 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 800 |
nr EAN | 4010326964845 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Kolor | czerwony |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Średnica [mm] | 26 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
Długość [mm] | 20 |
Kolor obudowy | niebieski |
Wysokość [mm] | 57 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Kolor | szary |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001272837 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025