
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759408131 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10921-12B1 DELPHI
| AUDI | 021906262B | |
| AUDI | 021906265AN | |
| AUDI | 022 906 265A | |
| AUDI | 03C906262B | |
| AUDI | 06A906262BE | |
| AUDI | 06A906262BF | |
| AUDI | 06A906262BH | |
| AUDI | 06A906262DG | |
| AUDI | 06B906265D | |
| AUDI | 06C906265B | |
| AUDI | 077906265AB | |
| AUDI | 077906265AC | |
| AUDI | 079 906 262 | |
| AUDI | 079906262E | |
| AUDI | 079906262F | |
| AUDI | 07C906262L | |
| AUDI | 07D 906 262D | |
| AUDI | 1K0998262D | |
| AUDI | 1K0998262F | |
| AUDI | 1K0998262G | |
| AUDI | 1K0998262J | |
| AUDI | 1K0998262M | |
| BMW | 1178 7516 150 | |
| BMW | 1178 7521 705 | |
| BMW | 1178 7530 736 | |
| MERCEDES-BENZ | 002 5401 817 | |
| MERCEDES-BENZ | 003 5427 318 | |
| PORSCHE | 955 606 126 01 | |
| PORSCHE | 95560612602 | |
| SEAT | 021 906 262B | |
| SEAT | 021 906 265AN | |
| SEAT | 022906262AA | |
| SEAT | 022906262D | |
| SEAT | 022906262E | |
| SEAT | 022906262H | |
| SEAT | 022906262J | |
| SEAT | 022906262P | |
| SEAT | 030906262J | |
| SEAT | 03E906262 | |
| SEAT | 06A906262AE | |
| SEAT | 06A906262AF | |
| SEAT | 06A906262BE | |
| SEAT | 06A906262BF | |
| SEAT | 06A906265T | |
| SEAT | 079906262F | |
| SEAT | 07C 906 262D | |
| SEAT | 1K0 998 262J | |
| SEAT | 1K0998262D | |
| SEAT | 1K0998262F | |
| SEAT | 1K0998262H | |
| SEAT | 6K0906262C | |
| SKODA | 021906262B | |
| SKODA | 022906262AA | |
| SKODA | 03E906262 | |
| SKODA | 06A906262AF | |
| SKODA | 06A906262BC | |
| SKODA | 06A906262BF | |
| SKODA | 06A906262BH | |
| SKODA | 06B906265D | |
| SKODA | 07C906262L | |
| SKODA | 1K0998262D | |
| SKODA | 1K0998262F | |
| SKODA | 1K0998262G | |
| SKODA | 1K0998262H | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 262B | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265AN | |
| VOLKSWAGEN | 021906265AM | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262BB | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262P | |
| VOLKSWAGEN | 022906262AA | |
| VOLKSWAGEN | 022906262AR | |
| VOLKSWAGEN | 022906262AS | |
| VOLKSWAGEN | 022906262BE | |
| VOLKSWAGEN | 022906262BF | |
| VOLKSWAGEN | 022906262D | |
| VOLKSWAGEN | 022906262E | |
| VOLKSWAGEN | 022906262H | |
| VOLKSWAGEN | 022906262J | |
| VOLKSWAGEN | 022906262R | |
| VOLKSWAGEN | 022906262T | |
| VOLKSWAGEN | 030906262G | |
| VOLKSWAGEN | 030906262J | |
| VOLKSWAGEN | 036 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 03C906262B | |
| VOLKSWAGEN | 03C906262C | |
| VOLKSWAGEN | 03E 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262AE | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262AF | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262BH | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BC | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BT | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262M | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265T | |
| VOLKSWAGEN | 06B906265D | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265B | |
| VOLKSWAGEN | 075 906 262C | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262D | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262E | |
| VOLKSWAGEN | 079 906 262E | |
| VOLKSWAGEN | 079906262F | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262AB | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262D | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262K | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262L | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262N | |
| VOLKSWAGEN | 07C906262B | |
| VOLKSWAGEN | 07D 906 262C | |
| VOLKSWAGEN | 07D906262D | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262H | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262D | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262F | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262G | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262M | |
| VOLKSWAGEN | 6K0906262C | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 906 262A | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 906 262F |
Zastosowanie Sonda lambda ES10921-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10921-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.