Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » system tworzenia mieszanki paliwowej Mitsubishi ASX (VSX_, VSE_) » tworzenie mieszanki Mitsubishi ASX (VSX_, VSE_) » sonda Mitsubishi ASX (VSX_, VSE_)

sonda do MITSUBISHI ASX (VSX_, VSE_)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI ASX (VSX_, VSE_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy biały
Wymiar gwintu M 14x1,5
nr EAN 8435050604090
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
nr EAN 3165142704784
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 689604101803
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,052
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053087
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,052
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379154227
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,064
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054596
Długość przewodu [mm] 540
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510049181
Wymiar gwintu M14x1,25
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510040980
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
Wymiar gwintu M12x1,25
Rozmiar klucza 24
Specyfikacja 18
nr EAN 8012510024676
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050636275
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Funkcja przełączania Przełącznik
nr EAN 4082300283525
Moment dokręcenia do [Nm] 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Oznaczenie koloru niebieski
nr EAN 8001063909608
Długość [mm] 50,7
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 11
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Oznaczenie koloru niebieski
Punkt włączania [°C] 20
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 5907558548099
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 5907558565560
Długość [mm] 615
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 5907558573916
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Wymiar gwintu M12x1,25
Rozmiar klucza 24
dla numeru OE 82 00 680 689
dla numeru OE 22060 00Q0A
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od 0,15
Ciśnienie [bar] do 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471265
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 4028977604454
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,060
dla numeru OE 62 38 927
nr EAN 4044688336293
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 3276422554002
Typ katalizatora dla pojazdów z katalizatorem
Ciężar [kg] 0,08634
nr EAN 4046001285882
dla numeru OE 08 26 285
Ciężar [kg] 0,09253
nr EAN 4046001286353
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.