Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 681 |
nr EAN | 087295930991 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 93099 NGK
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
1618V3, 754896180, V754896180, V75489618004, V75489618005, V75489618006
1618V3, 754896180, 7548961, V754896180, V75489618004, V75489618005, V75489618006
11787548961, 117875489612, 7548961, 75489612
11787548961, 117875489612, 7548961, 75489612, 7599942
BMW | 11 78 7 548 961 | |
BMW | 11 78 7 548 961.2 | |
BMW | 11787 548 961 | |
BMW | 7 548 961 | |
BMW | 7 548 961.2 | |
BMW | 7 599 942 | |
CITROËN | 1618 V3 | |
CITROËN | 1618.V3 | |
CITROËN | 75 48 961 80 | |
CITROËN | V 754 896 180 | |
CITROËN | V7 548 961 80 | |
CITROËN | V7 548 961 80-04 | |
CITROËN | V7 548 961 80-05 | |
CITROËN | V7 548 961 80-06 | |
PEUGEOT | 1618 V3 | |
PEUGEOT | 1618.V3 | |
PEUGEOT | 75 48 961 80 | |
PEUGEOT | 75 489 618 0 | |
PEUGEOT | 7548961 | |
PEUGEOT | V 754 896 180 | |
PEUGEOT | V7 548 961 80 | |
PEUGEOT | V7 548 961 80-04 | |
PEUGEOT | V7 548 961 80-05 | |
PEUGEOT | V7 548 961 80-06 | |
MINI | 11 78 7 548 961 | |
MINI | 11 78 7 548 961.2 | |
MINI | 7 548 961 | |
MINI | 7 548 961.2 | |
MINI | 7548961 |
Zastosowanie Sonda lambda 93099 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 93099 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.