
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| dla numeru OE | 7 569 930 |
| Jakość | EQUIVALENT |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81667E MEAT&DORIA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH
1609345480, 1618HG, 1618LL, 1618T9, 1618V0, 1918LL, 759071302, 96654144, 9665414480, V7535269, V753526980, V7549860, V754986080, V7560957, V756095780, V7590713, V759071380, V7594860, V759486080
1609345480, 1618HG, 1618LL, 1618T9, 1618V0, 1918LL, 759071302, 96654144, 9665414480, V7535269, V753526980, V7549860, V754986080, V7560957, V756095780, V7590713, V759071380, V7594860, V759486080
11787535269, 11787537984, 11787537993, 11787539123, 11787539124, 11787540168, 11787544561, 11787549860, 11787560957, 11787561410, 11787569930, 11787570104, 11787590713, 11787836394
0045424818, 0085422918, 0085423018, 0095425718, 0095425918, 0095426018, 0095426318, A0095425718, A0095425918, A0095426018, A0095426318, A0045424818, A0085422918, A0085423018
11787549860, 11787560957, 11787590713, 7549860, 7560957, 7590713
11787561410
| BMW | 11787535269 | |
| BMW | 11787537984 | |
| BMW | 11787537993 | |
| BMW | 11787539123 | |
| BMW | 11787539124 | |
| BMW | 11787540168 | |
| BMW | 11787544561 | |
| BMW | 11787549860 | |
| BMW | 11787560957 | |
| BMW | 11787561410 | |
| BMW | 11787569930 | |
| BMW | 11787570104 | |
| BMW | 11787590713 | |
| BMW | 11787836394 | |
| CITROËN | 16 093 454 80 | |
| CITROËN | 1618HG | |
| CITROËN | 1618LL | |
| CITROËN | 1618T9 | |
| CITROËN | 1618V0 | |
| CITROËN | 1918LL | |
| CITROËN | 759071302 | |
| CITROËN | 96654144 | |
| CITROËN | 9665414480 | |
| CITROËN | V7535269 | |
| CITROËN | V753526980 | |
| CITROËN | V7549860 | |
| CITROËN | V754986080 | |
| CITROËN | V7560957 | |
| CITROËN | V756095780 | |
| CITROËN | V7590713 | |
| CITROËN | V759071380 | |
| CITROËN | V7594860 | |
| CITROËN | V759486080 | |
| MERCEDES-BENZ | 0045424818 | |
| MERCEDES-BENZ | 0085422918 | |
| MERCEDES-BENZ | 0085423018 | |
| MERCEDES-BENZ | 009 542 57 18 | |
| MERCEDES-BENZ | 009 542 59 18 | |
| MERCEDES-BENZ | 009 542 60 18 | |
| MERCEDES-BENZ | 009 542 63 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 009 542 57 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 009 542 59 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 009 542 60 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 009 542 63 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A0045424818 | |
| MERCEDES-BENZ | A0085422918 | |
| MERCEDES-BENZ | A0085423018 | |
| PEUGEOT | 16 093 454 80 | |
| PEUGEOT | 1618HG | |
| PEUGEOT | 1618LL | |
| PEUGEOT | 1618T9 | |
| PEUGEOT | 1618V0 | |
| PEUGEOT | 1918LL | |
| PEUGEOT | 759071302 | |
| PEUGEOT | 96654144 | |
| PEUGEOT | 9665414480 | |
| PEUGEOT | V7535269 | |
| PEUGEOT | V753526980 | |
| PEUGEOT | V7549860 | |
| PEUGEOT | V754986080 | |
| PEUGEOT | V7560957 | |
| PEUGEOT | V756095780 | |
| PEUGEOT | V7590713 | |
| PEUGEOT | V759071380 | |
| PEUGEOT | V7594860 | |
| PEUGEOT | V759486080 | |
| ROLLS-ROYCE | 11787561410 | |
| SMART | 0085422918 | |
| SMART | 0085423018 | |
| MINI | 11787549860 | |
| MINI | 11787560957 | |
| MINI | 11787590713 | |
| MINI | 7549860 | |
| MINI | 7560957 | |
| MINI | 7590713 | |
| STANDARD | 65113 |
Zastosowanie Sonda lambda 81667E MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81667E MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.