Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 68 | |
Numer komponentu | 87422 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 87423 | |
Numer komponentu | 87424 | |
Numer seryjny | 081176 | |
otwór Ø [mm] | 81,01 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 | |
Długość [mm] | 69,75 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,6 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977408892 |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 68 | |
Numer komponentu | 87422 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 87423 | |
Numer komponentu | 87424 | |
Numer seryjny | 081176 | |
otwór Ø [mm] | 81,01 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 | |
Długość [mm] | 69,75 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,6 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977409059 |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 68 | |
Numer komponentu | 87992 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 87993 | |
Numer komponentu | 87994 | |
Numer seryjny | 081176 | |
otwór Ø [mm] | 81,51 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,5 | |
Długość [mm] | 69,75 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,6 | |
Nadwymiar [mm] | 0,50 | |
nr EAN | 4028977409073 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 81,51 | |
Długość [mm] | 70 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,6 | |
Wysokość płomienia [mm] | 9 | |
dla cylindra | 1/2 | |
Ø sworznie [mm] | 26,0 | |
Długość trzpienia [mm] | 68,0 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 81 L 51 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego | |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | |
Numer komponentu | 1. R2,5 IW CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026549483 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 81,51 | |
Długość [mm] | 70 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 39,6 | |
Wysokość płomienia [mm] | 9 | |
dla cylindra | 3-5 | |
Ø sworznie [mm] | 26,0 | |
Długość trzpienia [mm] | 68,0 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 81 L 51 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego | |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | |
Numer komponentu | 1. R2,5 IW CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026549452 |
Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.
Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.
Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.
Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.
Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020