Grubość [mm] | 1,65 | |
Grubość zabudowy [mm] | 1,65 | |
Ilość otworów | 3 | |
Średnica [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelki głowicy cylindra |
Grubość [mm] | 1,45 | |
Grubość zabudowy [mm] | 1,45 | |
Ilość otworów | 1 | |
Średnica [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
Grubość [mm] | 1,55 | |
Grubość zabudowy [mm] | 1,55 | |
Ilość otworów | 2 | |
Średnica [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem trzonków zaworów | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelki głowicy cylindra |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020