Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _) » uszczelki Ford TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _) » uszczelka miski olejowej Ford TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _)

uszczelka miski olejowej do FORD TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _) :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Rodzaj połączenia Kartusz
Pojemność [ml] 200
Materiał Silikon
Zakres temperatury od [°C] -60
Zakres temperatury do [°C] +300
nie dla wersji dla kraju USA
nr EAN 8427769920202
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Rodzaj połączenia Tubka
Pojemność [ml] 75
Materiał Silikon
Zakres temperatury od [°C] -60
Zakres temperatury do [°C] +300
nr EAN 8427769999161
cena brutto:
6.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Grubość [mm] 2,2
Średnica wewnętrzna [mm] 20,0
średnica zewnętrzna [mm] 26,0
Kolor srebrny
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,001
nr EAN 5050063157949
cena brutto:
8.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Średnica wewnętrzna [mm] 20,3
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Grubość [mm] 2,2
Kształt Wersja A
Materiał Stal
nr EAN 4041248708187
cena brutto:
22.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Cecha chemiczna trwały elastycznie
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Cecha chemiczna odporny na promienie UV
Rodzaj połączenia Tubka
Pojemność [ml] 70
Materiał Silikon
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu 036.164 Dirko
Zakres temperatury od [°C] -60
Zakres temperatury do [°C] 315
Kolor szary
nr EAN 4041248845509
cena brutto:
6.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Grubość [mm] 2,2
Średnica wewnętrzna [mm] 20,0
średnica zewnętrzna [mm] 26,0
Kolor srebrny
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816306511
cena brutto:
25.01 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Materiał Silikon
Cecha chemiczna niezawierający rozpuszczalnika
Cecha chemiczna trwały elastycznie
Cecha chemiczna utwardzany
Kolor antracytowy
Pojemność [ml] 70
Wersja Dichtmasse
Zakres temperatury od [°C] 50
Zakres temperatury do [°C] 300
Rodzaj połączenia Tubka
Tylko w połączeniu z 70-31415-00
nr EAN 4026634207673
Grubość [mm] 2,2
Średnica wewnętrzna [mm] 20,0
średnica zewnętrzna [mm] 26,0
Kolor srebrny
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4044688306517
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii uszczelka miski olejowej pasujące do FORD TRANSIT Platforma / podwozie (FM_ _, FN_ _, FF_ _)
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.