Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Średnica [mm] | 52 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
System hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | CZH1027 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
Średnica [mm] | 52 |
nr EAN | 8020584544587 |
Średnica [mm] | 52 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | Oś tylna |
System hamulcowy | Ate |
Średnica [mm] | 52 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | Oś tylna |
System hamulcowy | Ate |
Średnica [mm] | 52 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
System hamulcowy | Ate |
Zestaw pełny |
Średnica [mm] | 52 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
System hamulcowy | Ate |
Zestaw pełny |
System hamulcowy | ATE |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 52,0 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Materiał | Żeliwo szare |
Ciężar [kg] | 2,8 |
nr EAN | 5901779854816 |
System hamulcowy | ATE |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 52,0 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Materiał | Żeliwo szare |
Ciężar [kg] | 2,84 |
nr EAN | 5901779854823 |
System hamulcowy | ATE |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Gwarancja | 2 lata gwarancji |
Średnica tłoka cylindra | 52 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
EAN | 5901321070060 |
Stan | Fabrycznie nowy |
System hamulcowy | ATE |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Gwarancja | 2 lata gwarancji |
Średnica tłoka cylindra | 52 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
EAN | 5901321070053 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Średnica [mm] | 52 |
System hamulcowy | ATE |
nr EAN | 5902659719515 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Ograniczenia producenta | ATE |
Ograniczenia producenta | DELCO |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo |
sparowany numer artykułu | 82-1360 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Ograniczenia producenta | ATE |
Ograniczenia producenta | DELCO |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo |
sparowany numer artykułu | 82-1359 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
parzyste numery artykułów | 2136128 |
Materiał | Żeliwo |
Ograniczenia producenta | ATE |
Ograniczenia producenta | DELCO |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Średnica [mm] | 52 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 256 |
nr EAN | 5703858237554 |
parzyste numery artykułów | 2136127 |
Materiał | Żeliwo |
Ograniczenia producenta | ATE |
Ograniczenia producenta | DELCO |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Średnica [mm] | 52 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 256 |
nr EAN | 5703858246327 |
nr EAN | 5703858300937 |
Średnica [mm] | 52 |
nr EAN | 5706021183627 |
Średnica [mm] | 52 |
System hamulcowy | ATE |
nr EAN | 8430320018317 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica [mm] | 52 |
System hamulcowy | ATE |
Zestaw pełny | |
nr EAN | 8430320085357 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
parzyste numery artykułów | 46SKV382 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 52 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
parzyste numery artykułów | 46SKV381 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 52 |
Zacisk hamulcowy w sklepie z częściami e-autoparts.pl
Zacisk hamulcowy jest elementem tarczowego układu hamulcowego, składa się jednego lub dwóch cylindrów hamulcowych, jarzma i mocowania. Do kompletu należy zaliczyć jeszcze tarczę hamulcowa i zestaw klocków hamulcowych. Zacisk hamulcowy odpowiada za dociskanie klocków hamulcowych do tarczy hamulcowej w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez prowadzącego pojazd. Jest on przymocowany do zwrotnicy przedniego koła samochodu. W nim to właśnie osadzone są klocki hamulcowe, na które działają tłoczki hamulcowe, przenoszące się z wciśniętego pedału hamulca. Siła ta przekazywana jest przez wspomniany pedał hamulca na serwo układu wspomagania, a potem na pompę hamulcową, która rozdziela siłę hamowania za pomocą układu hydraulicznego na przednią i tylną oś pojazdu. Gdy kierowca zwalnia pedał, tłoczki hamulcowe przestają oddziaływać na klocki hamulcowe oba elementy wracają do pierwotnej pozycji. Zacisk i jego części składowe ciągle podlegają wpływom wody i soli z drogi. Także siła z jaką działa czynnik w postaci płynu hamulcowego, powoduje zużywanie się części zacisku hamulcowego. Integralną częścią niezbędną dla prawidłowej pracy zacisku hamulcowego jest odpowiedni smar.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025