Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dacia » sterowanie silnikiem Dacia DUSTER (HS_) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Dacia DUSTER (HS_) » zestaw paska rozrządu Dacia DUSTER (HS_)

zestaw paska rozrządu do DACIA DUSTER (HS_)

wybierz typ samochodu DACIA DUSTER (HS_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 123
Ciężar [kg] 0,780
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
nr EAN 5050063173062
Długość [mm] 1172
Ilość zębów 123
Szerokość [mm] 27
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 1
nr EAN 4047025639347
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,9
Ilość zębów 123
Szerokość [mm] 27
nr EAN 4010858767075
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 31
Ilość zębów 123
Ciężar [kg] 1,534
Szerokość [mm] 27
nr EAN 4010858800000
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,9
Ilość zębów 119
Szerokość [mm] 27
nr EAN 4010858589080
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 119
Ciężar [kg] 1,76
Szerokość [mm] 27
nr EAN 4010858800048
cena brutto:
154.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787017649
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787094350
cena brutto:
177.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787114645
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787114898
Ilość zębów 123
Szerokość [mm] 27,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 1,50
dla numeru artykułu R231
Szerokość [mm] 27,0
Ilość zębów 123
Ciężar [kg] 0,518
dla numeru OE 77 01 477 028
nr EAN 4027816212706
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465980206
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465668418
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465249006
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 27
Liczba zębów 1 123
nr EAN 8032747131732
Liczba pasków 1
Ilość zębów 123
Szerokość [mm] 27
z rolkami 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Wersja M8/M12/M14
nr EAN 4250093484690
Liczba pasków 1
Ilość zębów 119
Szerokość [mm] 27
z rolkami 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Wersja M8/M14
nr EAN 4250093485376
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 123
Szerokość 1 [mm] 27,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108317391
cena brutto:
210.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 119
Szerokość 1 [mm] 27,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108963697
Liczba zębów 1 119
Szerokość 1 [mm] 27,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108977991
Liczba zębów 1 123
Szerokość 1 [mm] 27,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870132958
Indeks: REN 130C11508R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska rozrządu
Nazwa: ZESTAW ROZRZĄDU (Z PASKIEM) RENAULT
Opis: ZESTAW ROZRZĄDU (Z PASKIEM) RENAULT
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : K015675XS
Numer dostawcy: 130C11508R
cena brutto:
145.00 zł
 Kup
Ilość zębów 123
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1004
Szerokość pasa [mm] 27
nr EAN 7316574942213
Ilość zębów 123
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1004
Szerokość pasa [mm] 27
nr EAN 7316575300531
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 123
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 1050
Szerokość 1 [mm] 27
nr EAN 3413520524463
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 123
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 1030
Szerokość 1 [mm] 27
nr EAN 3413521232831
Liczba zębów 1 119
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 1665
Szerokość 1 [mm] 27
nr EAN 3413521581359
Szerokość [mm] 27,0
Ilość zębów 119
Ciężar [kg] 0,697
nr EAN 4044688664969
Szerokość [mm] 27,0
Ilość zębów 123
Powierzchnia pokryty
Ciężar [kg] 1,14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 77 01 477 028 S2
nr EAN 4054228731631
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.