Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km » KP1091-1 graf
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 2.0 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-1 GRAF

KP1091-1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu GRAF

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

KP1091-1

producent:

GRAF

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm]27
Liczba zębów 1123
nr EAN8032747131732

skład zestawu:
27-0068 Pasek rozrządu
28-0022 Rolka napinająca paska rozrządu
PA1091 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-1 GRAF

numery OEM:
NISSAN      13070-BN700
NISSAN      16806-00QA8
NISSAN      16806-00QAX
NISSAN      16806-00QBB
RENAULT      74 39 440 383
RENAULT      77 01 473 120
RENAULT      77 01 475 115
RENAULT      77 01 476 571
RENAULT      77 01 477 012
RENAULT      77 01 477 028
VOLVO      272329
VOLVO      274338
VOLVO      274518
VOLVO      8627484
VOLVO      9440383
DACIA      13070-BN700
DACIA      16806-00QA8
DACIA      16806-00QAX
DACIA      16806-00QBB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-1 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-1 GRAF:

2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF