Liczba zębów 1 | 119 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 1 | |
Masa [g] | 1665 | |
Szerokość 1 [mm] | 27 | |
nr EAN | 3413521581359 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.640 SNR
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
119A07049R, 130286028R, 130708047R, 130C11508R, 210107477R, 7701478830
119A07049R, 130286028R, 130708047R, 130C11508R, 210107477R, 7701478830
1303800Q0F, 1680600Q2D, 2101000Q3L, 2101000Q4G
6072000007, 6079930000, 6079930197, 6079930497
MERCEDES-BENZ | 6072000007 | |
MERCEDES-BENZ | 6079930000 | |
MERCEDES-BENZ | 6079930197 | |
MERCEDES-BENZ | 6079930497 | |
NISSAN | 13038-00Q0F | |
NISSAN | 16806-00Q2D | |
NISSAN | 21010-00Q3L | |
NISSAN | 21010-00Q4G | |
RENAULT | 119A07049R | |
RENAULT | 130286028R | |
RENAULT | 130708047R | |
RENAULT | 130C11508R | |
RENAULT | 210107477R | |
RENAULT | 7701478830 | |
DACIA | 119A07049R | |
DACIA | 130286028R | |
DACIA | 130708047R | |
DACIA | 130C11508R | |
DACIA | 210107477R | |
DACIA | 7701478830 | |
INFINITI | 16806-00Q2D | |
INFINITI | 21010-00Q4G |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.640 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.640 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.