Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford TRANSIT Furgon (FA_ _) 2.2 TDCi RWD (2011.10-2014.08) 155km » 4PK820 dayco
wybrany samochód: 
Ford Transit Furgon (fa_ _) 2.2 Tdci Rwd (2011.10-2014.08) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK820 DAYCO

4PK820 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4x820

numer części:

4PK820

producent:

DAYCO

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
nr EAN8021787505047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK820 DAYCO

Pasek wielorowkowy (4PK820) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CR-V I, CRX III, NISSAN ALMERA I, NAVARA NP300, PATHFINDER III, PRIMERA, ROVER 400 II, SUZUKI SWIFT III, TOYOTA COROLLA, PASEO 1.0-2.5D 12.89-
numery OEM:
AUSTIN      GFB80823
DAIHATSU      8845887710
DAIHATSU      9936490820
HONDA      31110P3F004
HONDA      38920P2A003
HONDA      38920P3RT01
NISSAN      117200E010
NISSAN      117200M000
NISSAN      117200M010
NISSAN      1192021B00
NISSAN      1192021B01
NISSAN      1192021B05
NISSAN      11950EB300
NISSAN      11950EB30A
NISSAN      11950EB70A
NISSAN      A192021B01
ROVER      38920P2A003
ROVER      GMB109
ROVER      PQS101460
SUZUKI      9194008200
TOYOTA      9091602212
TOYOTA      9091602410
TOYOTA      9091620820
TOYOTA      9936400820
TOYOTA      9936420820
TOYOTA      99364208208P
TOYOTA      9936480820

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK820 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK820 DAYCO:

Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.