Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 823 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 823 K 4 HUTCHINSON

823 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

823K4

numer części:

823 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 823
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626149

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 823 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
BMW      11 28 7 520 177
DAIHATSU      88458-87710
FORD      7040340
FORD      V94BF6C301AB
HONDA      31110-P3F-004
HONDA      38920-P2A-003
HONDA      38920-P3R-T01
LANCIA      71749435
LANCIA      7788553
NISSAN      11720-0M000
NISSAN      11720-0M010
NISSAN      11720-2F200
NISSAN      11720-70J05
NISSAN      11920-21B00
NISSAN      11920-21B05
NISSAN      11950-EB300
NISSAN      11950-EB30A
NISSAN      11950-EB70A
ROVER      38920-P2A-003
ROVER      ADU7785
ROVER      GFB80823
ROVER      GMB109
ROVER      GMB40823
ROVER      PQS101460
SUZUKI      49180-63B20
SUZUKI      95141-57B50
SUZUKI      95141-60A00
TOYOTA      90916-02212
TOYOTA      90916-02265
TOYOTA      90916-02319
TOYOTA      90916-02341
TOYOTA      90916-02410
TOYOTA      90916-20820
TOYOTA      99364-20820
TOYOTA      99364-20830
TOYOTA      99364-80820
HYUNDAI      97713-22260
AUTOBIANCHI      71749435
AUTOBIANCHI      7788553

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 823 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 823 K 4 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.