Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 24,3 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613040546 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-003 DENSO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
110656F900
9631658980, 9651029880
SU00100351
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
NISSAN | 11065-6F900 | |
OPEL | 88900726 | |
TOYOTA | SU00100351 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-003 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-003 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.