Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TDI (2017.05-2020.02) 150km » A187 dolz
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tdi (2017.05-2020.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna A187 DOLZ

A187 Pompa wodna DOLZ
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A187

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Ilość zębów19
nr EAN8430632011877

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A187 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A3, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI 1.8/1.9D 08.88-03.10
numery OEM:
AUDI      038121011
AUDI      038121011A
AUDI      038121011AV
AUDI      038121011AX
AUDI      38121011
SEAT      038121011
SEAT      038121011A
SEAT      038121011AV
SEAT      038121011AX
SEAT      38121011
SKODA      038121011
SKODA      038121011A
SKODA      038121011AV
SKODA      038121011AX
SKODA      38121011
VOLKSWAGEN      038121011
VOLKSWAGEN      038121011A
VOLKSWAGEN      038121011AV
VOLKSWAGEN      038121011AX
VOLKSWAGEN      38121011

Zastosowanie Pompa wodna A187 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A187 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.