Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C3 / C3 ORIGIN III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) (2017.02-???) 115km » KD012 dolz
wybrany samochód: 
Citroën C3 / C3 Origin Iii (sx) 1.6 Vti (sxnfpt) (2017.02-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD012 DOLZ

KD012 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

05KD031, 06KD035, 06KD036, C117

numer części:

KD012

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów136
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Długość [mm]1295
dla numeru artykułuC117
nr EAN8430632500128

skład zestawu:
05KD031 Pasek rozrządu
06KD035 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD036 Rolka napinająca paska rozrządu
C117 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD012 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XANTIA, XSARA, ZX, FIAT DUCATO, SCUDO, ULYSSE 1.8D-2.5 07.86-12.06
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD012 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD012 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.