Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Ø koła pasowego [mm] | 118 |
nr EAN | 8430632192248 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S224 DOLZ
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
120196, 4640920, 46437913
120196, 4640920, 46409200, 46437913
120196, 4640920, 46437913
PEUGEOT | 46437913 | |
PEUGEOT | 4640920 | |
PEUGEOT | 120196 | |
FIAT | 46437913 | |
FIAT | 46409200 | |
FIAT | 4640920 | |
FIAT | 120196 | |
CITROËN | 46437913 | |
CITROËN | 4640920 | |
CITROËN | 120196 |
Zastosowanie Pompa wodna S224 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna S224 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.