Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 322-741 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-741 HELLA

8FK 351 322-741 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 322-741
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-741
8FK 351 322-741
hella 8FK 351 322-741 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-741 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 322-741

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso/ Sanden/ Valeo
ID kompresora 7SEU16C/ PXE16/ DCS-
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621399665

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-741 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440449/8FK351322741 AUDI A3 03-12,SEAT ALHAMBRA 10-,ALTEA 04-,LEON
numery OEM:
AUDI      1K0 820 803 E
AUDI      1K0 820 803 F
AUDI      1K0 820 803 G
AUDI      1K0 820 803 H
AUDI      1K0 820 803 J
AUDI      1K0 820 803 L
AUDI      1K0 820 803 N
AUDI      1K0 820 803 NX
AUDI      1K0 820 803 P
AUDI      1K0 820 803 Q
AUDI      1K0 820 803 QX
AUDI      1K0 820 803 S
AUDI      1K0 820 803 SX
AUDI      1K0 820 808 B
AUDI      1K0 820 808 BX
AUDI      1K0 820 808 D
AUDI      1K0 820 808 DX
AUDI      1K0 820 808 F
AUDI      1K0 820 808 FX
AUDI      1K0 820 859
AUDI      1K0 820 859 C
AUDI      1K0 820 859 D
AUDI      1K0 820 859 E
AUDI      1K0 820 859 F
AUDI      1K0 820 859 M
AUDI      1K0 820 859 Q
AUDI      1K0 820 859 QX
AUDI      1K0 820 859 S
AUDI      1K0 820 859 SX
AUDI      2E0 820 803 A
AUDI      2E0 820 803 B
AUDI      2E0 820 803 C
AUDI      2E0 820 803 D
AUDI      2E0 820 803 G
AUDI      5K0 820 803 B
AUDI      W01 K08 208 59F
SEAT      1K0 820 803 F
SEAT      1K0 820 803 G
SEAT      1K0 820 803 H
SEAT      1K0 820 803 J
SEAT      1K0 820 803 L
SEAT      1K0 820 803 N
SEAT      1K0 820 803 NX
SEAT      1K0 820 803 P
SEAT      1K0 820 803 Q
SEAT      1K0 820 803 QX
SEAT      1K0 820 803 S
SEAT      1K0 820 803 SX
SEAT      1K0 820 808 B
SEAT      1K0 820 808 BX
SEAT      1K0 820 808 D
SEAT      1K0 820 808 DX
SEAT      1K0 820 808 F
SEAT      1K0 820 808 FX
SEAT      1K0 820 859
SEAT      1K0 820 859 C
SEAT      1K0 820 859 D
SEAT      1K0 820 859 E
SEAT      1K0 820 859 F
SEAT      1K0 820 859 M
SEAT      1K0 820 859 Q
SEAT      1K0 820 859 QX
SEAT      1K0 820 859 S
SEAT      1K0 820 859 SX
SEAT      1K0820803E
SEAT      2E0 820 803 A
SEAT      2E0 820 803 B
SEAT      2E0 820 803 C
SEAT      2E0 820 803 D
SEAT      2E0 820 803 G
SEAT      5K0 820 803 B
SEAT      W01 K08 208 59F
SKODA      1K0 820 803 E
SKODA      1K0 820 803 F
SKODA      1K0 820 803 G
SKODA      1K0 820 803 H
SKODA      1K0 820 803 J
SKODA      1K0 820 803 L
SKODA      1K0 820 803 N
SKODA      1K0 820 803 NX
SKODA      1K0 820 803 P
SKODA      1K0 820 803 Q
SKODA      1K0 820 803 QX
SKODA      1K0 820 803 S
SKODA      1K0 820 803 SX
SKODA      1K0 820 808 B
SKODA      1K0 820 808 BX
SKODA      1K0 820 808 D
SKODA      1K0 820 808 DX
SKODA      1K0 820 808 F
SKODA      1K0 820 808 FX
SKODA      1K0 820 859
SKODA      1K0 820 859 C
SKODA      1K0 820 859 D
SKODA      1K0 820 859 E
SKODA      1K0 820 859 F
SKODA      1K0 820 859 M
SKODA      1K0 820 859 Q
SKODA      1K0 820 859 QX
SKODA      1K0 820 859 S
SKODA      1K0 820 859 SX
SKODA      2E0 820 803 A
SKODA      2E0 820 803 B
SKODA      2E0 820 803 C
SKODA      2E0 820 803 D
SKODA      2E0 820 803 G
SKODA      5K0 820 803 B
SKODA      W01 K08 208 59F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 E
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 H
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 J
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 L
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 N
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 NX
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 P
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 S
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 SX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 B
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 BX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 DX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 FX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 C
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 E
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 M
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 S
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 SX
VOLKSWAGEN      2E0 820 803 A
VOLKSWAGEN      2E0 820 803 B
VOLKSWAGEN      2E0 820 803 C
VOLKSWAGEN      2E0 820 803 D
VOLKSWAGEN      2E0 820 803 G
VOLKSWAGEN      5K0 820 803 B
VOLKSWAGEN      W01 K08 208 59F
FAW-VW      1K0 820 803 E
FAW-VW      1K0 820 803 F
FAW-VW      1K0 820 803 G
FAW-VW      1K0 820 803 H
FAW-VW      1K0 820 803 J
FAW-VW      1K0 820 803 L
FAW-VW      1K0 820 803 N
FAW-VW      1K0 820 803 NX
FAW-VW      1K0 820 803 P
FAW-VW      1K0 820 803 Q
FAW-VW      1K0 820 803 QX
FAW-VW      1K0 820 803 S
FAW-VW      1K0 820 803 SX
FAW-VW      1K0 820 808 B
FAW-VW      1K0 820 808 BX
FAW-VW      1K0 820 808 D
FAW-VW      1K0 820 808 DX
FAW-VW      1K0 820 808 F
FAW-VW      1K0 820 808 FX
FAW-VW      1K0 820 859
FAW-VW      1K0 820 859 C
FAW-VW      1K0 820 859 D
FAW-VW      1K0 820 859 E
FAW-VW      1K0 820 859 F
FAW-VW      1K0 820 859 M
FAW-VW      1K0 820 859 Q
FAW-VW      1K0 820 859 QX
FAW-VW      1K0 820 859 S
FAW-VW      1K0 820 859 SX
FAW-VW      2E0 820 803 A
FAW-VW      2E0 820 803 B
FAW-VW      2E0 820 803 C
FAW-VW      2E0 820 803 D
FAW-VW      2E0 820 803 G
FAW-VW      5K0 820 803 B
FAW-VW      W01 K08 208 59F
SVW      1K0 820 803 E
SVW      1K0 820 803 F
SVW      1K0 820 803 G
SVW      1K0 820 803 H
SVW      1K0 820 803 J
SVW      1K0 820 803 L
SVW      1K0 820 803 N
SVW      1K0 820 803 NX
SVW      1K0 820 803 P
SVW      1K0 820 803 Q
SVW      1K0 820 803 QX
SVW      1K0 820 803 S
SVW      1K0 820 803 SX
SVW      1K0 820 808 B
SVW      1K0 820 808 BX
SVW      1K0 820 808 D
SVW      1K0 820 808 DX
SVW      1K0 820 808 F
SVW      1K0 820 808 FX
SVW      1K0 820 859
SVW      1K0 820 859 C
SVW      1K0 820 859 D
SVW      1K0 820 859 E
SVW      1K0 820 859 F
SVW      1K0 820 859 M
SVW      1K0 820 859 Q
SVW      1K0 820 859 QX
SVW      1K0 820 859 S
SVW      1K0 820 859 SX
SVW      2E0 820 803 A
SVW      2E0 820 803 B
SVW      2E0 820 803 C
SVW      2E0 820 803 D
SVW      2E0 820 803 G
SVW      5K0 820 803 B
SVW      W01 K08 208 59F
zamienniki:
92-0210
brak
KAGER
92-0271
brak
KAGER
8FK 351 316-461
brak
HELLA
8FK 351 316-641
brak
HELLA
8FK 351 316-961
brak
HELLA
8FK 351 322-011
brak
HELLA
V15-15-0024
brak
VEMO
V15-15-0049
brak
VEMO
V15-15-2015
brak
VEMO
447180-4340
brak
DENSO
447180-5530
brak
DENSO
447190-2380
brak
DENSO
447220-9200
brak
DENSO
447220-9350
brak
DENSO
V15-15-0063
brak
VEMO
V15-15-1049
brak
VEMO
V15-15-1057
brak
VEMO
92-0454
brak
KAGER
5800K220
brak
VAN WEZEL
5800K258
brak
VAN WEZEL
5800K266
brak
VAN WEZEL
5800K284
brak
VAN WEZEL
5800K298
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-741 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 322-741

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.