Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 590007 hutchinson

Mocowanie amortyzatora 590007 HUTCHINSON

590007 Mocowanie amortyzatora HUTCHINSON
50.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

590007

numer części:

590007

producent:

HUTCHINSON

Status produktu: Normalny
nr EAN 3159750729833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 590007 HUTCHINSON

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A2; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 02.93-
numery OEM:
SEAT      6N0412331E
SKODA      6N0412331E
VOLKSWAGEN      6N0412331E

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 590007 HUTCHINSON w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).