Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Bmw 3 Compact (E46) 318 ti (2001.03-2004.12) 136km » FB 5PK875 ina
wybrany samochód: 
Bmw 3 Compact (e46) 318 Ti (2001.03-2004.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK875 INA

FB 5PK875 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK873, 5PK874, 5PK875, 5PK876, 5PK877

numer części:

FB 5PK875

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]875
nr EAN4014870117719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK875 INA

numery OEM:
HONDA      31110-PK2-003
HONDA      31110-PK2-004
HONDA      31110PK2003
HONDA      31110PK2004
MITSUBISHI      MB813806
RENAULT      77 00 720 452
RENAULT      7700720452
ROVER      PQS101310
SUBARU      80921-8340
SUBARU      80921-8350
SUBARU      80921-8370
SUBARU      80921-8400
SUBARU      80921-8420
SUBARU      80921-8460
SUBARU      809218340
SUBARU      809218350
SUBARU      809218370
SUBARU      809218400
SUBARU      809218420
SUBARU      809218460
DACIA      77 00 720 452
DACIA      7700720452

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK875 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK875 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.