Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco DAILY IV Furgon 35C13 V, 35C13 V/P, 35S13 V, 35S13 V/P (2007.07-2011.08) 126km » FB 6PK1010 ina
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 35c13 V, 35c13 V/p, 35s13 V, 35s13 V/p (2007.07-2011.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1010 INA

FB 6PK1010 Pasek klinowy wielorowkowy INA
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1008, 6PK1009, 6PK1010, 6PK1011, 6PK1012

numer części:

FB 6PK1010

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1010
nr EAN4005108995452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1010 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.T2
CITROËN      5750.VA
CITROËN      5750T2
CITROËN      5750VA
MERCEDES-BENZ      601 997 01 92
MERCEDES-BENZ      6019970192
MERCEDES-BENZ      A 601 997 01 92
MERCEDES-BENZ      A6019970192
PEUGEOT      5750.T2
PEUGEOT      5750.VA
PEUGEOT      5750T2
PEUGEOT      5750VA
HYUNDAI      25212-2GGA1
HYUNDAI      252122GGA1
KIA      25212-2GGA1
KIA      252122GGA1

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1010 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1010 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.