Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1195 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 INA

FB 6PK1195 Pasek klinowy wielorowkowy INA
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1193, 6PK1194, 6PK1195, 6PK1196, 6PK1197

numer części:

FB 6PK1195

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1195
nr EAN 4005108995599

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 INA

Pasek wielorowkowy (6PK1195) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV) 1.5D-5.4 09.94-

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 producenta INA

VOLKSWAGEN

06G903137

FIAT

73501649

LANCIA

55191006

MERCEDES-BENZ

0039935196, 6079930696, A0039935196, A6079930696

NISSAN

1172000Q5E, 117208309R, 117209098R, 117209663R, 1192016E01

DACIA

117208309R, 117209098R, 117209663R

RENAULT

117208309R, 117209098R, 117209663R

numery OEM:
AUDI      06G 903 137
AUDI      06G903137
FIAT      73501649
LANCIA      55191006
MERCEDES-BENZ      003 993 51 96
MERCEDES-BENZ      0039935196
MERCEDES-BENZ      607 993 06 96
MERCEDES-BENZ      6079930696
MERCEDES-BENZ      A 003 993 51 96
MERCEDES-BENZ      A 607 993 06 96
MERCEDES-BENZ      A0039935196
MERCEDES-BENZ      A6079930696
NISSAN      11720-00Q5E
NISSAN      11720-8309R
NISSAN      11720-9098R
NISSAN      11720-9663R
NISSAN      1172000Q5E
NISSAN      117208309R
NISSAN      117209098R
NISSAN      117209663R
NISSAN      11920-16E01
NISSAN      1192016E01
RENAULT      11 72 083 09R
RENAULT      11 72 090 98R
RENAULT      11 72 096 63R
RENAULT      117208309R
RENAULT      117209098R
RENAULT      117209663R
SEAT      06G 903 137
SEAT      06G903137
SKODA      06G 903 137
SKODA      06G903137
VOLVO      11128849
VOLKSWAGEN      06G 903 137
VOLKSWAGEN      06G903137
DACIA      11 72 083 09R
DACIA      11 72 090 98R
DACIA      11 72 096 63R
DACIA      117208309R
DACIA      117209098R
DACIA      117209663R

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1195 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.