Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Citroën C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) 2.0 BlueHDi 150 (2013.06-???) 150km » FB 6PK1750 ina
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso Ii (da_, De_) 2.0 Bluehdi 150 (2013.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1750 INA

FB 6PK1750 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1749, 6PK1750, 6PK1751, 6PK1752

numer części:

FB 6PK1750

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1750
nr EAN4005108961112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1750 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      46769821
ALFA ROMEO      51855784
ALFA ROMEO      71739910
AUDI      047 903 137 AB
AUDI      047903137AB
AUDI      074 145 933 AD
AUDI      074 145 933 AR
AUDI      074145933AD
AUDI      074145933AR
CHRYSLER      4892 519AB
CHRYSLER      4892519AB
CITROËN      5750.GF
CITROËN      5750.YG
CITROËN      5750.Z6
CITROËN      5750.Z7
CITROËN      5750GF
CITROËN      5750YG
CITROËN      5750Z6
CITROËN      5750Z7
FIAT      46769821
FIAT      71739910
FORD      1004485
FORD      1041193
FORD      96MF-6C301-BC
FORD      96MF6C301BC
FORD      97MF-6C301-AA
FORD      97MF6C301AA
FORD      V9 7M F6C30 1AA
FORD      V97MF6C301AA
PEUGEOT      5750.GF
PEUGEOT      5750.YG
PEUGEOT      5750.Z6
PEUGEOT      5750.Z7
PEUGEOT      5750GF
PEUGEOT      5750YG
PEUGEOT      5750Z6
PEUGEOT      5750Z7
RENAULT      50 00 693 140
RENAULT      5000693140
RENAULT      77 00 101 261
RENAULT      77 00 107 175
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
SEAT      047 903 137 AB
SEAT      047903137AB
SEAT      074 145 933 AD
SEAT      074 145 933 AR
SEAT      074145933AD
SEAT      074145933AR
SKODA      047 903 137 AB
SKODA      047903137AB
SKODA      074 145 933 AD
SKODA      074 145 933 AR
SKODA      074145933AD
SKODA      074145933AR
VOLVO      9189229
VOLVO      9458411
VOLKSWAGEN      047 903 137 AB
VOLKSWAGEN      047903137AB
VOLKSWAGEN      074 145 933 AD
VOLKSWAGEN      074 145 933 AR
VOLKSWAGEN      074145933AD
VOLKSWAGEN      074145933AR
DACIA      50 00 693 140
DACIA      5000693140
DACIA      77 00 101 261
DACIA      77 00 107 175
DACIA      7700101261
DACIA      7700107175
zamienniki:
6PK1750
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1750 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1750 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.