Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ssangyong RODIUS I 2.7 Xdi 4WD (2005.05-???) 165km » FB 6PK1930 ina
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius I 2.7 Xdi 4wd (2005.05-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1930 INA

FB 6PK1930 Pasek klinowy wielorowkowy INA
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1928, 6PK1929, 6PK1930, 6PK1931, 6PK1932

numer części:

FB 6PK1930

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1930
nr EAN4014870119171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1930 INA

numery OEM:
AUDI      06C 903 137 C
AUDI      06C903137C
CHRYSLER      4892 520AB
CHRYSLER      4892520AB
FORD      1004486
FORD      1036916
FORD      1094675
FORD      1112954
FORD      7008651
FORD      97KB-6C301-DA
FORD      97KB6C301DA
FORD      XS6E-6C301-JA
FORD      XS6E-6C301-JB
FORD      XS6E6C301JA
FORD      XS6E6C301JB
MERCEDES-BENZ      008 997 64 92
MERCEDES-BENZ      0089976492
MERCEDES-BENZ      A 008 997 64 92
MERCEDES-BENZ      A0089976492
PORSCHE      996 102 151 65
PORSCHE      99610215165
SAAB      53 40 948
SAAB      53 42 464
SAAB      5340948
SAAB      5342464
SEAT      06C 903 137 C
SEAT      06C903137C
SKODA      06C 903 137 C
SKODA      06C903137C
TOYOTA      90916-02412
TOYOTA      9091602412
TOYOTA      99366-D1930
TOYOTA      99366D1930
VOLKSWAGEN      06C 903 137 C
VOLKSWAGEN      06C903137C
LEXUS      90916-02412
LEXUS      9091602412
LEXUS      99366-D1930
LEXUS      99366D1930

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1930 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1930 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.