Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2196 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA

FB 6PK2196 Pasek klinowy wielorowkowy INA
69.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK2194, 6PK2195, 6PK2196, 6PK2197

numer części:

FB 6PK2196

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2196
nr EAN 4014870125042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA

numery OEM:
FORD      1303929
FORD      1416245
FORD      3S5Q-6C301-BA
FORD      3S5Q6C301BA
FORD      6G9Q-6C301-CA
FORD      6G9Q6C301CA
FORD      CW93-6C301-BA
FORD      CW936C301BA
JAGUAR      C2 D19 766
JAGUAR      C2D19766
MERCEDES-BENZ      012 997 05 92
MERCEDES-BENZ      0129970592
MERCEDES-BENZ      013 997 11 92
MERCEDES-BENZ      0139971192
MERCEDES-BENZ      014 997 09 92
MERCEDES-BENZ      0149970992
MERCEDES-BENZ      611 997 25 92
MERCEDES-BENZ      6119972592
MERCEDES-BENZ      A 012 997 05 92
MERCEDES-BENZ      A 013 997 11 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 09 92
MERCEDES-BENZ      A 611 997 25 92
MERCEDES-BENZ      A0129970592
MERCEDES-BENZ      A0139971192
MERCEDES-BENZ      A0149970992
MERCEDES-BENZ      A6119972592
SUBARU      23780-AA160
SUBARU      23780AA160
SUBARU      80922-1160
SUBARU      80922-1190
SUBARU      809221160
SUBARU      809221190
VOLVO      30731937
JEEP      5 3008 722
JEEP      5 3010 288
JEEP      53008722
JEEP      53010288

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.