Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI (2006.10-2008.06) 170km » FB 6PK905 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tfsi (2006.10-2008.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK905 INA

FB 6PK905 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK904, 6PK905, 6PK906, 6PK907

numer części:

FB 6PK905

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]905
nr EAN4005108961525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK905 INA

numery OEM:
AUDI      038 903 137
AUDI      038 903 137 G
AUDI      038903137
AUDI      038903137G
BMW      11 28 7 534 399
BMW      11 28 7 566 789
BMW      11287534399
BMW      11287566789
CITROËN      5750.RG
CITROËN      5750RG
PEUGEOT      5750.RG
PEUGEOT      5750RG
SEAT      038 903 137
SEAT      038 903 137 G
SEAT      038903137
SEAT      038903137G
SKODA      038 903 137
SKODA      038 903 137 G
SKODA      038903137
SKODA      038903137G
VOLKSWAGEN      038 903 137
VOLKSWAGEN      038 903 137 G
VOLKSWAGEN      038903137
VOLKSWAGEN      038903137G
MINI      11 28 7 534 399
MINI      11 28 7 566 789
MINI      11287534399
MINI      11287566789

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK905 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK905 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.