Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASTRA F sedan (T92) 1.7 D (F19, M19) (1992.03-1992.09) 57km » RD-H03 japanparts
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.7 D (f19, M19) (1992.03-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H03 JAPANPARTS

RD-H03 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
35.66 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-H03

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]317
Gwint zewn. [mm]16 x 1,5
Gwint zewn. 1 [mm]14x1,5
nr EAN8033001472912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H03 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-H03 HYUNDAI ACCENT 00-05,H100 93-00,H150 93-00
numery OEM:
HYUNDAI      56540-22000
HYUNDAI      56540-24000
HYUNDAI      56540-24001
HYUNDAI      56540-43000
HYUNDAI      5654028010
HYUNDAI      56542-43001
HYUNDAI      56542-4B000
HYUNDAI      5654243010
HYUNDAI      565424B010
HYUNDAI      57730-24000
HYUNDAI      57730-28500
HYUNDAI      57730-43010
HYUNDAI      5773024000
HYUNDAI      5773028500
HYUNDAI      5773043000
HYUNDAI      5773043010
HYUNDAI      57755-22000
HYUNDAI      5775522000
HYUNDAI      5777525000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H03 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H03 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.