Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën XM Break (Y3) 2.0 i (Y3A) (1991.11-1994.04) 107km » TI-1000R japanparts
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 2.0 I (y3a) (1991.11-1994.04) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-1000R JAPANPARTS

TI-1000R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-1000R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość całkowita [mm]227
Gwint wewnętrzny [mm]14 X 1,5
Długość gwintu [mm]48
Wysokość zabudowy71
Średnica zabudowy [mm]12,5
Gwint zewn. [mm]10 X 1,25
nr EAN8033001872927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-1000R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-1000R PRAWA HYUNDAI H-1/H-200
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAL
NISSAN      7701049283
OPEL      04408511
OPEL      04453052
OPEL      4408511
OPEL      4453052
OPEL      91160044
VAUXHALL      91160044
VAUXHALL      93198896

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-1000R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-1000R JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.