Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen JETTA III (1K2) 1.6 TDI (2009.12-2010.10) 90km » TI-364R japanparts
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iii (1k2) 1.6 Tdi (2009.12-2010.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-364R JAPANPARTS

TI-364R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-364R
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-364R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]225
Gwint wewnętrzny [mm]14X1,5
Długość gwintu [mm]62
Wysokość zabudowy89
Średnica zabudowy [mm]12,5
Gwint zewn. [mm]12X1,25
nr EAN8033001875324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-364R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-364R/TI-365 PRAWA MAZDA 6 1.8MRZ 07-
numery OEM:
MAZDA      GS1D 32 280

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-364R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-364R JAPANPARTS:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.