Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 75E5031-JPN jpn

czujnik abs mitsubishi 75E5031-JPN JPN

75E5031-JPN czujnik abs mitsubishi JPN
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

75E5031-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 75E5031-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Czujnik, prędkość obrotowa koła
  • Nazwa
    • CZUJNIK ABS MITSUBISHI
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! L200 2.5D 2006-->/KA4T/KB4T/ 2WD/4WD /LEWY TYŁ/
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: MN102577
    • Numer dostawcy: 75E5031-JPN
  • Parametry:
    • oś tylna strona lewa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie czujnik abs mitsubishi 75E5031-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      MN102577
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie czujnik abs mitsubishi 75E5031-JPN JPN w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.