Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Nissan TRADE Platforma / podwozie 2.0 D (1993.04-1998.10) 67km » 6284 kamoka
wybrany samochód: 
Nissan Trade Platforma / Podwozie 2.0 D (1993.04-1998.10) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6284 KAMOKA

6284 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA KAMOKA
 

    Ocena:
numer części:

6284

producent:

KAMOKA

Status produktu: niedostępny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła23
Średnica 1 [mm]25
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]50
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
nr EAN5908234613018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6284 KAMOKA

numery OEM:
MITSUBISHI      MB 176872
MITSUBISHI      MB 297376
MITSUBISHI      MB 297377
MITSUBISHI      MB 297385
MITSUBISHI      MB 297815
MITSUBISHI      MB 297818
MITSUBISHI      MB 526455
MITSUBISHI      MB 526456
MITSUBISHI      MB 526464
MITSUBISHI      MB 526829
MITSUBISHI      MB176872
MITSUBISHI      MB297320
MITSUBISHI      MB297491
MITSUBISHI      MB297500
MITSUBISHI      MB297501
MITSUBISHI      MB297928
MITSUBISHI      MB297929

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6284 KAMOKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.