Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA F sedan (T92) 1.6 Si (F19, M19) (1992.05-1994.12) 100km » 1703817 kraft automotive
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.6 Si (f19, M19) (1992.05-1994.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1703817 KRAFT AUTOMOTIVE

13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703817

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1703817
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159264495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703817 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
DAIHATSU      04152 40060
DAIHATSU      04152-40060
DAIHATSU      04152-B1010
DAIHATSU      04152B1010000
SUBARU      04152 40060
SUBARU      04152 B1010
SUBARU      0415240060
TOYOTA      04152 40060
TOYOTA      04152-37010
TOYOTA      04152-40040
TOYOTA      04152-40060
TOYOTA      04152-B1010
TOYOTA      04152-B1090
TOYOTA      04152-YZZA6
TOYOTA      04152-YZZA7
TOYOTA      0415240060
TOYOTA      04152YZZA7
TOYOTA      15613-YZZA6
LOTUS      A120E7102S
LEXUS      04152-37010
LEXUS      04152-YZZA6
LEXUS      04152YZZA6
ASTON MARTIN      04152-B1010
ASTON MARTIN      0415240060
PERODUA      04152-B1010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 1703817 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703817 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.