Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4300007 kraft automotive

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300007 KRAFT AUTOMOTIVE

4300007 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny KRAFT AUTOMOTIVE
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4300007

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5R
Numer seryjny 4300007
nr EAN 5901159100229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300007 KRAFT AUTOMOTIVE

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300007 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300007 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

SEAT

6N0422803C, 6N0422803D, 6N0422804C, 6N0422804D, 6N0422807D, Partof

VOLKSWAGEN

6N0422803C, 6N0422803D, 6N0422804C, 6N0422804D, 6N0422807D, Partof

numery OEM:
SEAT      6N0 422 803 C*
SEAT      6N0 422 803 D*
SEAT      6N0 422 804 C*
SEAT      6N0 422 804 D*
SEAT      6N0 422 807 D*
SEAT      Part of
VOLKSWAGEN      6N0 422 803 C*
VOLKSWAGEN      6N0 422 803 D*
VOLKSWAGEN      6N0 422 804 C*
VOLKSWAGEN      6N0 422 804 D*
VOLKSWAGEN      6N0 422 807 D*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300007 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.