Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.5213 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 LAUBER

55.5213 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
333.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.5213

dostawca:

LAUBER


Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, SKODA FELICIA CUBE 1.0-2.9 08.80-

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 producenta LAUBER

VOLKSWAGEN

027145157, 535145157, 535145157X, 6N0145157, 6N0145157X

numery OEM:
VOLKSWAGEN      027145157
VOLKSWAGEN      535145157
VOLKSWAGEN      535145157X
VOLKSWAGEN      6N0145157
VOLKSWAGEN      6N0145157X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5213 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.