Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.0288 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0288 LAUBER

152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0288

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra48
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321070077
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0288 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET CORSA, LANOS, DAEWOO CIELO, LANOS, NEXIA, FSO LANOS, JAGUAR XJ, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.0-6.0 04.88-
numery OEM:
OPEL      5 42 241
OPEL      90 421 729
OPEL      90421739
VAUXHALL      5 42 243
CHEVROLET      96 226 977
CHEVROLET      96192182
DAEWOO      96192182
DAEWOO      96226977
DAEWOO      96273700
GREAT WALL      OP6035
zamienniki:
0 986 471 899
brak
BOSCH
11.9481-9871.2
brak
ATE
SCA6150
brak
SASIC
13012136201
brak
SBS
F 15 002
brak
BREMBO
9011351
brak
REMSA
430.1.10120
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0288 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu