Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 28366 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28366 01 LEMFÖRDER

28366 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
93.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

28366 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437379008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28366 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: OPEL MERIVA A 1.3D-1.8 05.03-05.10

Znaczna część kierowców pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich auto posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest znana firma LEMFÖRDER. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 28366.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez LEMFÖRDER powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Cechą części samochodowych firmy LEMFÖRDER jest bardzo wysoka odporność na przeciążenia, jakość wykonania i wysoka trwałość. Końcówka drążka LEMFÖRDER cieszy się wysokimi notowaniami wsród mechaników samochodowych jako część zamienna godna zaufania i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka 28366 ma zastosowanie do samochodu OPEL VIVARO A Combi (X83) od 2001.08 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki OPEL jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tej części zamiennej. W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz części końcówka drążka 28366 LEMFÖRDER możesz zamówić wiele innych części producenta LEMFÖRDER. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
OPEL      16 03 240
OPEL      16 03 430
OPEL      26102923
OPEL      93192417
VAUXHALL      16 03 240
VAUXHALL      16 03 430
VAUXHALL      26102923
VAUXHALL      93192417

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28366 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28366 01 LEMFÖRDER:

2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.