Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 34532 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34532 01 LEMFÖRDER

34532 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
139.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

34532 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
Długość [mm] 210
parzyste numery artykułów 34531 01
nr EAN 4047437351547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34532 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN C5 III; PEUGEOT 508 I 1.6-3.0D 02.08-

Końcówka drążka firmy LEMFÖRDER numer 34532 jest głównym składnikiem wielu współczesnych aut. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie. Wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze 34532 producenta LEMFÖRDER posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów.
Cechą produktów firmy LEMFÖRDER jest bardzo duża jakość wykonania, odporność na przeciążenia i wysoka trwałość.
Montaż końcówek drążka LEMFÖRDER 34532 nie nastręczy żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi samochodowemu posiadającemu odpowiednie narzędzia do montażu.
Końcówka drążka 34532 ma zastosowanie do takich aut jak PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5) od 1994.01, CITROËN C4 II sedan od 2013.01 oraz wielu innych modeli aut. Składanie zamówienia na części samochodowe nie zawsze jest proste. Jeżeli w tej materii napotkasz na jakiekolwiek problemy zaufaj doradcom z wieloletnim stażem pracujących w naszym sklepie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę zamówionego końcówki drążka 34532. W naszym sklepie motoryzacyjnym poza produktem końcówka drążka 34532 LEMFÖRDER znajdziesz wiele innych części producenta LEMFÖRDER. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na polskim i europejskim rynku.
numery OEM:
CITROËN      16 099 483 80
CITROËN      16 109 374 80
CITROËN      3817 81
PEUGEOT      16 099 483 80
PEUGEOT      16 109 374 80
PEUGEOT      3817 81

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34532 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 34532 01 LEMFÖRDER:

2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.