Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.0 i (SF310, AA44) (1989.03-1991.12) 54km » 38031 01 lemförder
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Ii Liftback (ea, Ma) 1.0 I (sf310, Aa44) (1989.03-1991.12) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 38031 01 LEMFÖRDER

38031 01 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny LEMFÖRDER
lemförder 38031 01
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 38031 01
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

38031 01

producent:

LEMFÖRDER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]340
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Wymiar gwintuM16x1,5
nr EAN4047437451667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 38031 01 LEMFÖRDER

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 340mm) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, LEXUS ES, OPEL ANTARA A, TOYOTA CAMRY 2.0D-3.5 06.06-
numery OEM:
OPEL      48 08 602
OPEL      48 08 603
OPEL      96626521
OPEL      96626525
VAUXHALL      48 08 602
VAUXHALL      48 08 603
VAUXHALL      96626521
VAUXHALL      96626525
CHEVROLET      48 08 602
CHEVROLET      48 08 603
CHEVROLET      96626521
CHEVROLET      96626525
HOLDEN      48 08 602
HOLDEN      48 08 603
HOLDEN      96626521
HOLDEN      96626525
zamienniki:
OP-AX-7221
brak
MOOG

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 38031 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 38031 01 LEMFÖRDER:

Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, HIpolitów
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, ZAWIERCIE
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Olsztyn
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2024-09-11
 5/5
T
Maciej, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Konstantynów Łódzki
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.