Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1985 lpr

Pompa hamulcowa 1985 LPR

1985 Pompa hamulcowa LPR
209.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

1985, P30029

numer części:

1985

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532066232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1985 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: RENAULT AVANTIME, ESPACE III 1.9D-3.0 11.96-05.03
numery OEM:
RENAULT      6025370495
zamienniki:
402329
brak
VALEO
H239005.8.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 005
brak
BREMBO
FHM1281
brak
FERODO
PMK568
brak
TRW
4007546
brak
GIRLING
823917
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1985 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.