Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3471 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3471 LPR

3471 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3471
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3471
3471
lpr 3471 Wysprzęglik centralny sprzęgła
245.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

3471, M30443

numer części:

3471

producent:

LPR

System hamulcowy FTE
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 31
Wymiar gwintu 13
nr EAN 8032928110013

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3471 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V50, V60 I, V70 III; FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III 1.5-3.2 06.03-
numery OEM:
FORD      1232791
FORD      1232811
FORD      1317315
FORD      1377488
FORD      1405590
FORD      1472110
FORD      1542335
FORD      1590998
FORD      1827889
FORD      35717A564AC
FORD      35717A564AE
FORD      3M517A564EA
FORD      3S717A564AA
FORD      3S717A564AB
FORD      3S717A564AC
FORD      3S717A564AD
FORD      3S717A564AE
FORD      3S717A564AF
FORD      3S717A564AG
FORD      3S71A564AD
FORD      6G917A564BA
VOLVO      30651915
VOLVO      30735153
VOLVO      30759485
VOLVO      30787968
VOLVO      31259444
VOLVO      31272726
VOLVO      31367314

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3471 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.