Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7M035 magnum technology

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7M035 MAGNUM TECHNOLOGY

A7M035 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7M035
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7M035
A7M035
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7M035

Lokalizacja w aucieOś tylna
Ilość na oś2
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655253313
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7M035 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CLA (C117), GLA (X156) 1.5D-2.2D 11.11-12.19
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      117 320 11 31
MERCEDES-BENZ      117 320 11 31 SK
MERCEDES-BENZ      176 320 15 31
MERCEDES-BENZ      176 320 15 31 SK
MERCEDES-BENZ      246 320 18 31
MERCEDES-BENZ      246 320 18 31 SK
MERCEDES-BENZ      246 326 00 64
MERCEDES-BENZ      A 246 326 00 64
zamienniki:
2001016
brak
KAMOKA
20553051
brak
KAMOKA
20553052
brak
KAMOKA
849500
brak
SIDEM
MA-01102
brak
ASHIKA
V30-3513
brak
VAICO

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7M035 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7M035 MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).