Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Dacia LOGAN (LS_) 1.2 16V (LS1N, LS02, BS02) (2006.02-???) 75km » 19-2239 maxgear
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.2 16v (ls1n, Ls02, Bs02) (2006.02-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-2239 MAXGEAR

19-2239 Bęben hamulcowy MAXGEAR
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

19-2239

numer części:

19-2239

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica bębna hamulcowego228,3
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]48
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN5901619571835

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2239 MAXGEAR

B╩BEN HAM. FIAT T. GRANDE PUNT0/EVO/CORSA D 228MM
numery OEM:
FIAT      51901443
FIAT      51901444
FIAT      55701380
FIAT      55703043
FIAT      55704058
OPEL      5 68 000
OPEL      5 68 270
OPEL      55701380
OPEL      55704058
VAUXHALL      5 68 000
VAUXHALL      5 68 270
VAUXHALL      55701380
VAUXHALL      55704058

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2239 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2239 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.