Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 72 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 66 |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
nr EAN | 5907558504729 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0007 MAXGEAR
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LANOS, MATIZ
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1109AL, 1109R0, 1109R1, 1109T0, 9644885480, E149102, E149134
1109AL, 1109R1, 1109T1, 1109X1, 1109X2, 9637143480, E149102
9456183480, 9456203480, 9456203580
1651066G00, 1651066G00000, 1651066G02, 1651066G02000, 1651086CA0, 1651086CA0000, 1651086CB0, 1651086CB0000, 1651086CB1, 1651086CB1000, 1651086Z00, 1651086Z00000
3647177
SU00100453, SU00101084
CITROËN | 1109 AL | |
CITROËN | 1109 R1 | |
CITROËN | 1109 T1 | |
CITROËN | 1109 X1 | |
CITROËN | 1109 X2 | |
CITROËN | 96 371 434 80 | |
CITROËN | E149102 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
OPEL | 3647177 | |
PEUGEOT | 1109 AL | |
PEUGEOT | 1109 R0 | |
PEUGEOT | 1109 R1 | |
PEUGEOT | 1109 T0 | |
PEUGEOT | 9644885480 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149134 | |
RENAULT | 86 71 004 329 | |
SUZUKI | 16510-66G00 | |
SUZUKI | 16510-66G00-000 | |
SUZUKI | 16510-66G02 | |
SUZUKI | 16510-66G02-000 | |
SUZUKI | 16510-86CA0 | |
SUZUKI | 16510-86CA0-000 | |
SUZUKI | 16510-86CB0 | |
SUZUKI | 16510-86CB0-000 | |
SUZUKI | 16510-86CB1 | |
SUZUKI | 16510-86CB1-000 | |
SUZUKI | 16510-86Z00 | |
SUZUKI | 16510-86Z00-000 | |
TOYOTA | SU001-00453 | |
TOYOTA | SU001-01084 |
Zastosowanie Filtr oleju 26-0007 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0007 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.