Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0013 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0013 MAXGEAR

48-0013 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0013

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2003

numer części:

48-0013

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych LUK
Ø koła pasowego [mm] 129
Ilość żeber 6
Ciężar netto [kg] 2
nr EAN 5907558503593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0013 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. DB VITO -03 BENZ 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0013 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0013 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0024664801, 0024665101, A0024664801, A0024665101

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024664801
MERCEDES-BENZ      0024665101
MERCEDES-BENZ      A0024664801
MERCEDES-BENZ      A0024665101

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0013 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.