Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 02.37.136 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.136 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.136 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.136

dla numeru OE 002 466 5101
Tryb pracy mechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.136 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.136 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.136 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

0024664801, 0024665101, A0024664801, A0024665101

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 4801
MERCEDES-BENZ      002 466 5101
MERCEDES-BENZ      A002 466 4801
MERCEDES-BENZ      A002 466 5101

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.136 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.