Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lexus RX (_U3_) 400h AWD (MHU38_, MHU38R) (2005-2008) 272km » 69-0190 maxgear
wybrany samochód: 
Lexus Rx (_u3_) 400h Awd (mhu38_, Mhu38r) (2005-2008) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0190 MAXGEAR

69-0190 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301056

numer części:

69-0190

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
parzyste numery artykułów17624 02
nr EAN5907558559842

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0190 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW GOLF4/A3 98- LE
numery OEM:
AUDI      1J0 422 811
AUDI      1J0 422 811 A
SEAT      1J0 422 811
SEAT      1J0 422 811 A
SKODA      1J0 422 811
SKODA      1J0 422 811 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 811
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 A
FAW-VW      1JD 422 811
SVW      1JD 422 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0190 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0190 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.