Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 2.0 D (C67A) (1992.06-1993.07) 68km » 69-0312 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 2.0 D (c67a) (1992.06-1993.07) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0312 MAXGEAR

69-0312 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306032

numer części:

69-0312

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów04942
Długość [mm]106
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Ciężar [kg]0,314
nr EAN5907558553352
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0312 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB W123 M16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      123 338 02 10
MERCEDES-BENZ      A123 338 02 10

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0312 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0312 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.