Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Rover MONTEGO 2.0 D Turbo (1988.10-1995.10) 82km » 69-0380 maxgear
wybrany samochód: 
Rover Montego 2.0 D Turbo (1988.10-1995.10) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0380 MAXGEAR

69-0380 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306043

numer części:

69-0380

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Rodzaj gwintudla bieżnika prawostronnego
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nr EAN5907558565188
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0380 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB W220 98- LE/PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 338 05 15
MERCEDES-BENZ      220 338 10 15
MERCEDES-BENZ      230 330 02 03
MERCEDES-BENZ      230 330 04 03
MERCEDES-BENZ      230 338 01 15
MERCEDES-BENZ      A 220 338 05 15
MERCEDES-BENZ      A 220 338 10 15
MERCEDES-BENZ      A 230 330 02 03
MERCEDES-BENZ      A 230 330 04 03
MERCEDES-BENZ      A 230 338 01 15

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0380 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0380 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.