Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0713 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR

69-0713 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-317009

numer części:

69-0713

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 110
Grubość [mm] 80,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,39
nr EAN 5901619556153
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. MITSUBISHI PAJERO -91/L200 92-07 LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

HB568120, MB241171, MB315775, MR241032

HYUNDAI

HB568120, MB166765A

numery OEM:
MITSUBISHI      HB568120
MITSUBISHI      MB241171
MITSUBISHI      MB315775
MITSUBISHI      MR241032
HYUNDAI      HB 568 120
HYUNDAI      MB166765A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.