Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko 1.5 EcoBlue (2018.05-???) 75km » 69-0713 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Connect / Grand Tourneo Connect V408 Nadwozie Wielko 1.5 Ecoblue (2018.05-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR

69-0713 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-317009

numer części:

69-0713

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]110
Grubość [mm]80,0
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Rozmiar klucza19
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,39
nr EAN5901619556153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR

KOUC. DR. KIER. MITSUBISHI PAJERO -91/L200 92-07 LE/PR
numery OEM:
MITSUBISHI      HB568120
MITSUBISHI      MB241171
MITSUBISHI      MB315775
MITSUBISHI      MR241032
HYUNDAI      HB 568 120
HYUNDAI      MB166765A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0713 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.